x تبلیغات
وب پرداز

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام نفسم رفته دلم تاب ندارد بی عشقMusicdel | موزیکدل

 متن آهنگ نفسم رفته دلم تاب ندارد بی عشق کسری زاهدی

♫♫ نفسم رفته دلم تاب ندارد بی عشق ♩♪
♫♫ آسمان که نور مهتاب ندارد بی عشق ♩♪
♫♫ جان من جان تو جان چشمان تو ♩♪
♫♫ من بریدم بخدا در غم دلدار تو ♩♪
♫♫ من خرابم بی عشق من در عذابم بی عشق ♩♪
♫♫ من اسیری شده ام عاشق زندان تو ♩♪
♫♫ میترسم از این راه از درد بی درمان ♩♪
 
♫♫ تو میروی یک روز با اخرین باران ♩♪
♫♫ در خواب خود دیدم این لحظه را صد بار ♩♪
♫♫ رفتیو باران زد در اخرین دیدار ♩♪
♫♫ اگر رفتی و ماندم در دل طوفان خلاصم ♩♪
♫♫ به دور از گریه ها و چشم این و ان خلاصم کن ♩♪
♫♫ پساز تو زندگی جایی برای من ندارد ♩♪

نکات اصلی طراحی اتاق کنفرانس چیست؟

 


برای ساخت سالن کنفرانس و طراحی سالن کنفرانس به صورت کاربردی، اصولی و زیبا باید به نکاتی مانند نحوه طراحی سالن، نحوه تجهیز سالن کنفرانس، امکانات و قابلیت های مورد نیاز شرکت سفارش دهنده توجه کرد. به استفاده از تجهیزات نور و صدا، رنگ توجه کنید. مناسب برای صندلی و صفحه نمایش، چیدمان عملی صندلی ها، امکانات اضافی و آکوستیک اتاق کنفرانس.

اتاق های کنفرانس در دفاتر شرکت های خصوصی یا سازمان های دولتی برای برگزاری همایش ها ساخته می شود. این مکان ها مکان هایی برای سازماندهی سمینارها و کنفرانس ها هستند. در این تالارها که به نام آخارا نیز شناخته می شوند، مراسم های مختلفی مانند مهمانی ها، جشن ها، برنامه های علمی و کنفرانس های بین المللی برگزار می شود.

با توجه به حوزه های مهم

در طراحی سالن کنفرانس توجه به قسمت های مختلف سالن کنفرانس و نه تنها قسمت اصلی سالن بلکه در نظر گرفتن فضای کافی برای تمامی قسمت های سالن کنفرانس اهمیت دارد. اتاق فرمان یا کنترل، اتاق انتظار، رختکن، پذیرایی، سرویس بهداشتی و سالن از قسمت های مختلف سالن کنفرانس هستند. در طراحی سالن اجتماعات باید برای هر اتاق مکان مناسبی در نظر گرفته شود و ویژگی های خاص هر اتاق در نظر گرفته شود.

اتاق کنترل نیز در موقعیتی قرار می گیرد که امکان کنترل کافی بر سالن اصلی را فراهم می کند و برگزارکنندگان می توانند برنامه را از طریق تجهیزات نور و صدا کنترل کنند.

نکات مهم در طراحی نمایشگاه

طراحی ورودی-خروجی اتاق جلسه و راهروی منتهی به آن یکی دیگر از موضوعات مهم در طراحی اتاق جلسه است. در صورت انطباق این طرح با استانداردها از بروز حوادث ناگوار و صدمات به افراد جلوگیری می شود. علاوه بر این استانداردهای ورودی و خروجی راحتی بیشتری را برای مخاطبان فراهم می کند. معمولا اگر عرض سالن حدود 140 سانتی متر باشد، به راحتی می توان بین آنها رفت و آمد کرد.

یکی دیگر از عوامل مهم درطراحی داخلی ورودی و خروجی سالن کنفرانس، علامت گذاری و نصب تابلوهای مناسب است. بهتر است برای نشان دادن مسیر خروج و مسیر اضطراری از رنگ های تیره استفاده شود تا در صورت بروز حادثه و قطع برق افراد حاضر در سالن متوجه موضوع شوند.نکته دیگر در مورد ورود و خروج طراحی متفاوت درب ها است. . وقتی وارد سالن می شود نیاز به طراحی خاصی دارد اما هنگام خروج از سالن مشخص نیست و برای جلب توجه نیاز به طراحی خاصی ندارد. همچنین در صورت بزرگ بودن سالن کنفرانس، طراحی ورودی و خروجی های متعدد برای جلوگیری از تجمع ضروری است.

در نظر گرفتن ویژگی های فرهنگی در طراحی سالن کنفرانس

طراحی فراتر از معماری است و بر جنبه های قومی، ملی و فرهنگی هر جامعه تمرکز دارد. بهتر است سالن کنفرانس با توجه به تاریخ، ویژگی های فرهنگی و موقعیت جغرافیایی هر کشور برنامه ریزی شود. الهام گرفتن از تاریخ پهناور ایران و اشکال معماری اصیل ایرانی و اسلامی در طراحی سالن و طراحی داخلی آن از جمله مواردی است که به این مکان روح و اصالت می بخشد.

بخشی از سالن

سالن های کنفرانس شامل سالن های کوچک برای کنفرانس های ملی و سالن های بسیار بزرگ برای رویدادهای بین المللی است. اندازه سالن های کنفرانس به ظرفیت هر سالن و نوع رویداد بستگی دارد. ابعاد و ظرفیت سالن کنفرانس نیز در شکل نهایی تاثیرگذار است. در طراحی سالن کنفرانس کوچک برای کاربری داخلی با ظرفیت کمتر از 100 نفر، نیازی به شیب دار کردن سالن کنفرانس و در نظر گرفتن چندین ورودی و خروجی به سالن نیست.

در طراحی سالن همایش عوامل دیگری از جمله ویژگی های مخاطب نیز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، ابعاد اتاق جلسات مخصوص استفاده سالمندان به دلیل لزوم توجه به نیازهای خاص این گروه سنی بزرگتر است، زیرا باید یک رمپ را نیز در نظر بگیرند. مراحل گذراندن بنابراین با توجه به مخاطبان، کاربردی بودن و ظرفیت اتاق جلسات، ابعاد نیز مشخص می شود.

نحوه چیدمان صندلی ها

طراحی سالن دارای ترتیبات مختلفی برای نشیمنگاه های آبی است. مهم ترین قسمت هر سالن اجتماعات سالنی است که صندلی ها و صندلی های اصلی در آن قرار دارند، بنابراین چیدمان صندلی ها نکته بسیار مهمی است و تصور اصلی سالن اجتماعات را ایجاد می کند. بسته به نوع صندلی ها و فاصله آنها، چیدمان مشخص می شود. دو نوع فاصله صندلی وجود دارد، فاصله کناری و فاصله ردیفی.

فاصله ردیف ها از ابتدا تا انتهای سالن یکسان است و اگر به این نکته توجه نشود زیبایی کل سالن و راحتی استفاده از برخی ردیف ها از بین می رود. در چیدمان صندلی های قاره ای، فاصله بین ردیف ها یکسان است، اما فاصله عرضی بین صندلی ها به صورت جزیره ای ایجاد می شود تا از هدر رفتن فضا جلوگیری شود. ویژگی بارز چیدمان صندلی های قاره ای استفاده بهینه از فضا است، به طوری که هر فرد 2.3 متر مربع فضا را اشغال می کند. به همین دلیل این نوع چیدمان عمدتاً توسط طراحان هنگام طراحی سالن کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم صدا و نور در طراحی تئاتر

از آنجایی که سالن سخنرانی برای مراسم استفاده می شود، تجهیزات نور و صدا برای برنامه های مناسب مانند تقویت کننده صدا، میکروفون، پروژکتور، بلندگوهای دیواری و دوربین های چرخشی ضروری است. نکته مهم دیگر در طراحی اتاق کنفرانس، نحوه و زاویه نصب بلندگوهای دیواری و سقفی برای پخش یکنواخت صدا در سراسر اتاق است.

برخی از امکانات مهم صوتی و تصویری به بهتر شدن کنفرانس کمک می کند، مانند ارتباط با سخنران از طریق ویدئو کنفرانس، تجهیزات مناسب برای پخش تصویر و سن مجری بر روی صفحه نمایش، سیستم صوتی استاندارد و سیستم وای فای پرسرعت.

عایق و آکوستیک تئاتر

سکوت یکی از مهمترین موارد در اتاق کنفرانس است. جلوگیری از ورود صداهای مزاحم خارجی به سالن کنفرانس به روش های مختلفی انجام می شود. استفاده از کفپوش ها و دیوارپوش های آکوستیک برای ایجاد محیطی آرام یک روش معمول در طراحی اتاق های کنفرانس است. ماده ای به نام پشم شیشه یا پشم معدنی برای دیوارها و کف آکوستیک استفاده می شود. خطرات ناشی از استفاده از پشم شیشه برای سلامت انسان باعث افزایش استفاده از پشم معدنی شده است. پشم سنگ بین دیوارها یا کف در محل مناسبی به ضخامت بیش از 2 سانتی متر قرار می گیرد و توسط رج محافظت می شود.

برخلاف پشم شیشه که ماده ای سرطان زا است و برای سازندگان خطر ایجاد می کند، استفاده از پشم معدنی مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. لایه ای از پشم سنگ بین دیوارپوش ها یا کفپوش ها مانع و عایق برای عبور صدا و تضمین کننده سکوت در سالن کنفرانس است. علاوه بر دیوارها و کف، برای صندلی ها باید از مواد عایق صدا استفاده شود و برای ایجاد سکوت مناسب از فرش نیز در کف سالن کنفرانس استفاده شود. شکل سالن کنفرانس نیز در ایجاد صدای مناسب در داخل سالن موثر است، استفاده از معماری گنبدی با سقف بلند از دیگر روش های رایج برای ایجاد صدای مناسب در سالن کنفرانس می باشد.
 

آموزش نصب IIS تصویری : راه اندازی وب سایت در IIS بصورت گام به گام

 

خوب شاید سئوال کنید که چرا IIS ؟ خوب برای اینکه شما برای اینکه بتوانید وب سایت خود را در معرض استفاده دیگران قرار بدهید حتما نیاز به یک وب سرور دارید و در صورتیکه از ویندوز استفاده می کنید بهترین راهکار استفاده از IIS است .IIS در ویندوز سرور 2008 نسبت به نسخه های قبلی خود که 5 و 6 بودند بسیار تفاوت کرده است و امکانات زیادی منجمله امکانات امنیتی به آن اضافه شده است .این نسخه جدیدی طوری است که به نظر می رسد مایکروسافت توانسته در رقابت با Apache که یک وب سرور قدرتمند لینوکسی است گوی رقابت را بدست بگیرد و از نظر سرعت و کارایی از آن جلو بیافتد. مایکروسافت با قرار دادن چندین امکان و قابلیت جدید به IIS قدم بزرگی در راه پیشرفت وب سرور خود انجام داد که به سه نوع از این قابلیت ها اشاره می کنیم :  آموزش نصب IIS

    ساختار ماژولار : در نسخه های قبلی IIS یا همه چیز باید با هم نصب می شد و یا هیچی نصب نمی شد ، اما در نسخه 7 شما میتوانید فقط ماژول هایی را که مورد نیازتان هستند را انتخاب و نصب کنید و اینکار میتواند لود سیستم و کارایی آن را تا حد زیادی افزایش دهد .

    رابط مدیریتی جدید: IIS 7 رابط کاربری مدیریتی کاملا متفاوتی با نسخه های قبلی دارد که مدیریت هر وب سایت بصورت جداگانه را بسیار راحتتر کرده است و شما می توانید تنظیمات هر وب سایت را براحتی و بودن نیاز به اعمال تغییرات در وب سایت ها دیگر انجام دهید . همچنین در این نسخه شما این قابلیت را دارید که بتوانید تمامی وب سایت ها را بصورت یکجا توسط یک فایل متنی تنظیمات ویرایش کنید .یادگیری دوره آموزش نتورک پلاس به عنوان یک مکمل توصیه می شود

    وظایف به اشتراک گذاشته شده با مالکان وب سایت ها : اگر سرور شما میزبان چندین وب سایت است ، شما میتوانید براحتی با استفاده از قابلیت delegation سرور وظایف را برای برنامه نویسان و یا مدیران وب سایت ها تقسیم کنید ، بدون اینکه دخالتی در کار بکدیگر داشته باشند .

 

آموزش نصب IIS

 

در این مقاله قصد داریم که موارد اولیه نصب و راه اندازی IIS و اعمال تنظیمات اولیه و همچنین راه اندازی یک وب سایت استاتیک ساده را برای شما توضیح دهیم. پیشفرض در نظر میگیریم که شما ویندوز سرور 2008 را نصب کرده اید و از ادامه مسیر به توضیح نصب می پردازیم .

 

آموزش نصب IIS نسخه 7 بر روی ویندوز سرور

 

1- از منوی start گزینه Administrative Tools و بعد Server Manager را انتخاب کنید .

 

2- در Server Manager و در قسمت Scroll ---- Roles Summary را بیابید و بعد Add Roles را کلیک کنید .

 

آموزش نصب IIS

 

3- ویزارد Add Roles شروع به فعالیت می کند و در اول کار به شما می گوید که برای Administrator یک رمز قوی انتخاب کنید ، برای کارت شبکه خود IP ثابت یا استاتیک تعریف کنید و سیستم عامل خود را نیز بروز نگه دارید و بسته های امنیتی را نصب کنید ( اینها پیشنهاد هستند و الزامی برای بعضی از آنها نیست ) .

 

4- کلید Next را بزنید تا به صفحه Add Server Roles بروید ، بر روی Web Server) IIS) علامت یا تیک زده و بعد گزینه Next را بزنید .

 

آموزش نصب IIS

 

5- در صفحه بعد شما یک سری اطلاعات در خصوص IIS نصب شده و همچنین تعدادی لینک یا آدرس برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر را مشاهده خواهید کرد . دکمه Next را بزنید .

 

آموزش نصب IIS

 

6- صفحه بعدی صفحه Select Role Services است ، این صفحه بسیار مهم است چرا که به شما امکان انتخاب سرویس های مورد نظر خودتان را که برای این کار مد نظر دارید را می دهد . وقتی در این قسمت بر روی هر ماژول کلیک می کنید اطلاعاتی در خصوص آن ماژول را در گوشه سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد . برای مثال ما از ماژول های زیر استفاده می کنیم :

آموزش نصب IIS

 

    Static Content : این قابلیت را به وب سرور می دهد که بتواند صفحه های استاتیک وب مانند صفحات HTML و همچنین تصاویر را منتشر کند .با استفاده از این قابلیت می توایند فایل هایی را که می خواهید کاربران به هنگام اتصال به سرور به آنها دسترسی داشته باشند را سرویس دهی کنید.

    Default Document : به شما این اجازه را می دهد تا در صورتیکه کاربران در URL فایلی را تعریف نکرده باشند شما تنظیم کنید که یک فایل بازگشتی پیشفرض از طریق وب سرور ایجاد شود ، Default Document ها به کاربران اجازه می دهند که به آسانی و راحتتر از همیشه به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند .

    HTTP Errors : به شما این اجازه را می دهد که برای صفحه های خطا یا Error Pages که برای کاربران به هنگام ایجاد خطا نمایش داده می شود را مدیریت کرده و صفخات و پیام ها دلخواه خود را در آنها ایجاد کنید . با اینکار شما می توانید در هنگام بروز خطا در سرور یا حتی نرم افزار تحت وب خود کاربران خود را به خوبی مدیریت و نگهداری کنید .همیشه در این مواقع ایمیلی را در اختیار کاربران قرار دهید تا بتوانند با مدیران وب سایت در تماس باشند و مشکلات را با آنها در میان بگذارند .

    HTTP Redirection : به شما این قابلیت را می دهد که در خواست های کاربران را به صفحه مورد نظر خودتان redirect کنید . زمانی از این قابلیت استفاده کنید که می خواهید کاربر درخواست خود را از مسیری که شروع کرده به مسیری که شما می خواهد هدایت شود . در مواقعی که شما قصد انجام تعمیرات بر روی وب سایت را دارید و یا اسم وب سایت شما طولانی است و برای کاربر نوشتن آن دشوار است و یا اینکه می خواهید کاربرانتان را به یک آدرس ایمن مثل https هدایت کنید این قابلیت بسیار می تواند مفید باشد .

    HTTP Logging : امکان log برداری از فعالیت های این وب سرور را به شما می دهد . وقتی رویدادی در سیستم مربوط به وب سرور IIS رخ می دهد ، سرور به سرویس logging دستور می دهد تا مشخصات مربوط به آن log را در فایلی ذخیره کند تا برای بررسی در مراحل بعدی مورد استفاده قرار بگیرد. اینگونه log ها با log های معمولی سیستم تفاوت خاصی ندارند فقط تفاوت در اینجاست که خاص وب سرور طراحی شده اند . آموزش لینوکس به عنوان یک مکمل توصیه می شود

    Request Filtering : تمامی درخواست هایی که به سرور ارسال می شوند را بررسی کرده و با توجه به قوانین یا rule هایی که مدیر وب سرور تعیین کرده است می تواند بر روی آنها ف ی ل ت ری ن گ اعمال کند . بسیاری از حملات خطرناکی که به وب سرورها انجام می شود ویژگیهای مشخصی دارند ، مثلا طول URL یا درخواست بسیار بزرگ است و یا اینگه درخواست حاوی کدهای تخریبی است و امثال اینها ، با استفاده از این قابلیت میتوانید اینگونه حملات را شناسایی و از طریق این ماژول بصورت خودکار از بروز مشکل جلوگیری کنید .

    IIS Management Console : کنسول مدیریتی IIS در حقیقت یک رابط کاربری برای برقراری ارتباط گرافیکی با محیط مدیریتی IIS است که تمام تنظیمات مدیریتی از این طریق انجام می شود . شما می توایند با استفاده از IIS Management Console مدیریت وب سایت هایی را که هم بصورت local و هم بصورت remote در جای دیگری بر روی وب سرور IIS نسخه 7 قرار دارند را مدیریت کنید . برای مدیریت FTP و SMTP شما باید IIS Management Console نیخه 6 را نصب کنید .

 

 

7-کلید Next را بزنید تا به صفحه Confirm Installation Selection بروید و تنظیمات نهایی خود را برای نصب تایید کنید .

 

8- کلید Install را بزنید و پروسه نصب را آغاز کنید .

 

آموزش نصب IIS

 

9-بعد از اینکه فرآیند نصب به اتمام رسید صفحه Installation Results را مشاهده خواهید کرد ، کلید close را برای اتمام فرآیند نصب بزنید.

 

10-در پنجره Server Manager و در قسمت Roles Summary شما باید الان IIS Web Server را مشاهده کنید .

 

آموزش نصب IIS

 

11- خوب بریم سراغ نصب وب سایت : از منوی start به قسمت administrative tools و قسمت Internet Information Service (IIS) Manager بروید و بر روی آن کلیک کنید .

 

12- وقتی کنسول مدیریتی IIS باز شد ، قسمت web server را باز کنید و بعد از آن پوشه sites را باز کنید . بر روی پوشه sites راست کلید کرده و گزینه Add Web Site را بزنید .

 

آموزش نصب IIS

 

13- در قسمت Add Website یک سری تنظیمات مقدماتی برای استفاده از وب سایت استاتیک داریم که با هم مشاهده می کنیم :

 

آموزش نصب IIS | راه اندازی وب سایت در IIS

 

    Site Name : اسم وب سایت شما یا همان اسم دامنه یا دامین شما است ، مثلا http://www.tosinso.com

    Physical Path : مسیر فیزیکی قرار گرفتن فایل های مربوط به وب سایت را مشخص می کند ، اگر این مسیر هنوز ایجاد نشده است از همین کنسول میتواندی آنرا ایجاد کنید و فایل های مربوط به وب سایت را در آن قرار دهید .

    Type : اگر سایت شما از سیستم ایمنی SSL استفاده می کند در این قسمت باید تعیین شود که SSL دارد یا نه .

    IP Address : از لیست باز شونده آدرس IP مورد نظر خودتان برای وب سایت را تعیین کنید و در صورتیکه مطمئن نیستید گزینه All Unassigned را بزنید تا تنظیمات پیشفرض ملاک قرار بگیرند.

    Domain Names : اگر می خواهید وب سایت شما به نام های دیگر هم پاسخگو باشد و به آنها جواب دهد می توانید آنها را تعیین کنید .

 

خوب الآن وب سرور شما اماده فعالیت است و کافیست که فایل های مربوط به وب سایت خود را در قسمتی که در Physical Path تعیین شده قرار داده و فایل اصلی را با عنوان index.html در آن قرار دهید و براحتی می توایند با استفاده از آدرس IP تخصیص داده شده و یا نام دامنه به آن دسترسی داشته باشد ، امیدوارم مفید بوده باشه ، هر سئوالی یا ابهامی بود حتما مطرح کنید.

چاپگر رنگی چیست؟

 


چاپگر رنگی نوعی ماشین اداری است که می تواند صفحات یا موارد دیگر را رنگی چاپ کند. مانند تلویزیون های رنگی و انواع دیگر تجهیزات و محصولات مصرفی، چاپگرهای رنگی در طول دهه ها برای ارائه عملکرد بالاتر و نتایج پیچیده تر تکامل یافته اند.

پرینتر رنگی   آوافرهنگ در مدل های مختلف موجود هستند. به عنوان مثال، یکی از انواع مدرن پرینترهای رنگی، چاپگرهای جوهرافشان هستند. یک چاپگر جوهر افشان، ذرات ریز جوهر را با الگوهای بسیار دقیق روی کاغذ می پاشد تا نتایج رنگی با وضوح بالا ایجاد کند.

نوع دیگری از چاپگرهای رنگی مدرن، چاپگر لیزری است. در این نوع چاپگر، به جای استفاده مکانیکی جوهر، رنگ به وسیله بارهای الکتریکی که الگوهای چاپ را ایجاد می کند، به صفحه اضافه می شود.

در پرینترهای لیزری، پرتو لیزر به استوانه ای به نام گیرنده نوری برخورد می کند که با استفاده از ماده پودری به نام تونر، تصویری را روی صفحه ایجاد می کند.

چاپگرهای رنگی مدرن اغلب به عنوان دستگاه های کپی، فکس و اسکنر عمل می کنند. از ویژگی های مدرن می توان به چاپ بی سیم، توانایی ایجاد تصاویر دیجیتال از صفحات کاغذی و نتایج چاپ با وضوح بالا اشاره کرد.

انواع پرینترهای رنگی

چاپگر جوهر افشان رنگی

اکثر افرادی که پرینتر دارند چاپگرهای جوهرافشان دارند. این تعجب آور نیست، زیرا چاپگرهای جوهرافشان به طور قابل توجهی کمتر از چاپگرهای لیزری رنگی هستند. در اینجا خلاصه ای از نحوه کار چاپگرهای جوهر افشان آورده شده است:

چاپگرهای جوهر افشان از کارتریج های جوهر برای تولید چاپ استفاده می کنند

اکثر آنها به 2-4 کارتریج جوهر نیاز دارند

گزینه های مختلف چاپ: چاپ متن، عکس و اسناد به صورت رنگی.

چاپ بر روی انواع کاغذ: کاغذ عکس براق و مات، مقوا، پاکت و سازگار با طیف وسیع تری از اندازه های کاغذ از چاپگرهای لیزری.

سهولت استفاده: سازندگان چاپگرها نصب و نگهداری را آسان کرده اند زیرا چاپگرهای جوهرافشان در بین کاربران خانگی محبوب هستند.

هزینه ورودی کم: پرینترهای جوهرافشان زنگ و سوت زیادی ندارند، بنابراین ساخت آنها ارزان تر و ارزان تر از اکثر چاپگرهای لیزری است.

عالی برای چاپ عکس: چاپگرهای جوهرافشان به دلیل نوع جوهر داخل کارتریج، عکس ها را بهتر از چاپگرهای لیزری چاپ می کنند. چاپگرهای جوهر افشان از کارتریج هایی استفاده می کنند که حاوی رنگ یا رنگ هستند.

پرینتر لیزری رنگی

اگر به دنبال چاپگر لیزری رنگی هستید، چاپگر لیزری رنگی گزینه دیگری است. برخی از ویژگی های پرینترهای لیزری رنگی را با هم مرور می کنیم.

چاپگر لیزری رنگی مانند سایر چاپگرهای لیزری، پرینترهای لیزری رنگی از کارتریج های تونر برای تولید چاپ استفاده می کنند.

کارتریج های تونر حاوی پودر هستند، بنابراین خشک نمی شوند

4 کارتریج تونر مورد نیاز است

مزایای چاپگر لیزری رنگی

چندین گزینه چاپ: چاپ متن، عکس و اسناد به صورت رنگی. تصاویر به اندازه یک چاپگر جوهر افشان واضح نیستند. اگر می خواهید تصاویری با کیفیت بالا چاپ کنید، پرینترهای لیزری رنگی توصیه نمی شوند.

حجم چاپ ماهانه بالا: پرینترهای لیزری برای مکان های کاری شلوغ با حجم کاری بالا طراحی شده اند.

میانگین حجم چاپ ماهانه بین 5000 تا 100000 صفحه در ماه است، اما برای اطلاعات بیشتر در مورد یک دستگاه خاص، مشخصات چاپگر را بررسی کنید. پرینترهای لیزری رنگی تفاوتی با لیزرهای تک رنگ معمولی ندارند. آنها درست مانند هر چاپگر لیزری دیگر کار می کنند.

مزایای چاپگر لیزری رنگی کارتریج جوهر خشک نیست: پودر جوهر داخل کارتریج جوهر از مواد خشک و پلاستیک تشکیل شده است، بنابراین بر خلاف جوهر - جوهر رنگی، خشک نیست و می تواند برای مدت طولانی در چاپگر شما بماند. از بودن . استفاده می شود.

بازده کارتریج کاغذ بالا: پرینترهای لیزری یکبار مصرف برای کسانی که می خواهند هزینه چاپ را پایین نگه دارند جذاب هستند. این به این دلیل است که کارتریج های جوهر می توانند صفحات بیشتری را نسبت به کارتریج های جوهر افشان چاپ کنند.

در حالی که کارتریج های جوهر استاندارد معمولاً 300-600 صفحه را چاپ می کنند، کارتریج های یک تنی می توانند حداقل 1000 صفحه را چاپ کنند.

سرعت چاپ بالا: پرینترهای لیزری می توانند 15-100 صفحه در دقیقه چاپ کنند که برای کار سریع عالی است.

در نتیجه

ما در این مقاله به طور گسترده در مورد چاپگرهای رنگی، انواع و کارایی آنها صحبت کرده ایم، شما می توانید به راحتی چنین ماشین های اداری را خریداری کنید.
 

چرا طلا نمی تواند پشتوانه محکمی برای کشور باشد؟

 

سایت خبری پارت نیوز نوشت: رئیس سابق کانون صرافان ایران گفت: برخی کشورها هم اکنون طلا را پشتوانه ارزش پول ملی می دانند اما بهترین حمایت از پول ملی اعتبار است.

اصغر سمیعی با اشاره به اینکه طلا نمی تواند پشتوانه محکمی برای کشور باشد، گفت: تا قبل از دهه 30 که بحران بزرگ اقتصادی در دنیا رخ داد، پشتوانه بهترین پول ها طلا و گاه طلا بود، اما بعدها ملاک هایی برای آن بود. با تجمیع درآمد ملی، درآمد فردی آن کشورها در نظر گرفته می شود

سمیعی گفت: به عنوان مثال، پس از جنگ جهانی دوم که آلمان کاملاً ورشکسته و بدهکار بود و طلا و جواهری برای چاپ اسکناس جدید نداشت، رهبران آن کشور تصمیم گرفتند جاده ای را که از مرکز کشور می گذرد به عنوان جاده تعیین کنند. بر اساس پول جدید و آنها هم همین کار را کردند.

وی ادامه داد: برخی کشورها همچنان طلا را مبنای ارزش پول ملی خود می دانند اما بهترین مبنای برای پول ملی اعتبار است.

رئیس سابق کانون صرافان ایران گفت: آمریکا اکنون اسکناس‌هایی را در بازارهای جهانی به‌میزان بسیار بیشتر از معادل طلایی که باید مبنای ارزش دلار باشد چاپ و به فروش رسانده است و این نیاز به پول یا پول دارد. اجناس "" معادل آن است و همه آن را می پذیرند، وقتی می گوییم پول باید پشتوانه طلا داشته باشد، مثل این است که بگوییم شخصی که چک می نویسد باید معادل آن پول در بانک باشد.

سامی گفت: اگر فردی 100 میلیون تومان در بانک داشته باشد و به همان میزان حق صدور چک داشته باشد، بیش از ده میلیون در بانک نخواهد داشت اما در بانک اعتبار دارد و مردم چقدر چک بدهند. نگذارید کسی چک های من را به بانک ببرد و مردم چک هایشان را طلا بگیرند بین خودشان مثل برگ خرج می کنند و آن را از پول نقد ارزشمندتر می دانند.

او گفت در این مورد مهم نیست که یک نفر چقدر پول در بانک داشته باشد، بلکه می تواند ده یا صد برابر پول بانک را شرط بندی کند، زیرا مردم را می شناسد. چک او را بهتر از پول نقد ارزش می دهد.

رئیس سابق کانون صرافان ایران گفت: قیمت سکه و اسکناس کشورهای دارای پول اعتباری یکسان است، زیرا جابجایی و انتقال پول راحت‌تر از طلا است و مردم می‌خواهند طلا را با پول مبادله کنند. بنابراین، برای پول نقد، چک کردن یا حتی یک کارت اعتباری مهم است.
 

انتخاب برتر در صنعت فولاد: میلگردی که تمام انتظارات را برآورده می کند


یکی از آهن آلات معروف در صنعت فولاد متعلق به کارخانه آناهیتا گیلان است. به عبارتی در این مقاله به شما خواهیم گفت که فولاد آناهیتا در چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده و چه ویژگی هایی دارد. همچنین مهمترین دلیل تولید کننده برتر میلگرد را توضیح خواهیم داد و نحوه تهیه این محصولات فولادی را به شما خواهیم گفت.

معرفی کارخانه آناهیتا گیلان و چرا:

کارخانه آناهیتا گیلان از دهه 60 شروع به تولید قطعات فولادی کرد اما در مورد آهن آلات این گروه نزدیک به 10 سال است که تولید می کند. در حال حاضر ظرفیت تولید آن حدود 320 هزار تن در سال است و علاوه بر تامین نیاز کشورمان به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. جالب است که این گیاه در شهر صنعتی رشت منطقه گیلان واقع شده است و دارای مشخصات مکانیکی (قطر اسمی و هندسه آج)، خواص شیمیایی و مکانیکی بر اساس استانداردهای ملی است. محبوبیت این کالاها و قیمت بالای آنها نسبت به سایر رقبا.

در واقع رعایت استانداردها و شکل مناسب آج ها در گیرش صحیح میلگرد در داخل بتن تاثیر دارد، زیرا طراحی دقیق شکل و اندازه آج ها باعث اتصال قوی می شود. در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این میلگردها مقاومت بالای آنها در برابر نیروهای مختلف از جمله تنش تسلیم و استحکام کششی است. در واقع، هر چه مقاومت میلگرد در برابر نیروهای کششی بیشتر باشد، این بخش فولادی خمش بیشتری خواهد داشت و آن را به گزینه ای عالی برای استفاده فونداسیون و بتن ریزی تبدیل می کند.

مشخصات میلگرد آناهیتا را بشناسید:

میلگردهای این کارخانه بر اساس استاندارد ISIRI 3132 بر اساس استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می شوند و در گریدهای A1 تا A4 صاف و نواری می باشند و گرید A4 معمولاً از این کارخانه ساخته می شود که به سفارش مشتری ارسال می شود. سفارش

این کارخانه دارای سایزهای 8 تا 32، سایزهای 8 و 10 دارای 4 شاخ، سایزهای 12، 14 و 16 دارای 2 شاخ و سایزهای 18، 20، 22، 25، 28 و 32 دارای شاخک های تکی 12 متری می باشد. تقسیم شده.

بنابراین به طور کلی می توان بارهای آناهیتا گیلان را به دسته های زیر تقسیم کرد که شامل موارد زیر می شود:

• تقویت ساده با استاندارد S240

• اولین نوع میلگرد مارپیچی موجدار با آج 340

• تشک میلگرد آجدار مارپیچی Zweet Typ، الگوی آج 350

• میله های نوع اول با استاندارد 400

• میلگرد آجدار نوع دوم با آج استاندارد 420

• فولاد تقویت کننده آجدار مرکب نوع اول با آج 500

• دنده کامپوزیت نوع 2 با استاندارد آج 520

طرز تهیه میلگرد آناهیتا گیلان:

تا کنون با مشخصات و ویژگی های مهم این کارخانه آشنا شده اید; حال می خواهیم به نحوه تولید میلگرد آناهیتا گیلان بپردازیم، اما قبل از آن جالب است بدانید که مقاومت بالا و وزن سبک دو مزیت اصلی استفاده از آن ها می باشد. در واقع مهندسین بیشتر به استفاده از این نوع میلگردها تمایل دارند به دلیل اینکه وزن سازه افزایش نمی یابد، مطابقت خوبی با پارامترهای لازم و بتن دارد.

• اما برای تولید میلگرد، این کارخانه ابتدا شمش های فولادی 5SP را قبل از ورود به خط تولید، از طریق واحد کنترل کیفیت آنالیز می کند تا در صورت داشتن خواص شیمیایی مطلوب، شمش های کوره گازی بیاید.

• در مرحله بعد، فولاد تا دمای 1250 درجه وارد کوره شده و سپس به کوره تغذیه می شود. وقتی رول های داغ وارد رول می شوند، اندازه آنها کم شده و در وسط نان به اندازه دلخواه در می آیند.

• در حال حاضر بسته به اندازه و نوع میلگرد عملیات نورد نهایی انجام می شود تا به دست مشتری برسد اما یک نکته برای میلگرد درجه A3 وجود دارد که مرحله دیگری به نام Termax است. در این مرحله سطح میلگرد نورد شده بلافاصله در آب سرد غوطه ور می شود در حالی که سطح داخلی آن گرم می ماند. سپس آرمیچر در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا یک شوک دمایی در آرمیچر ایجاد شود. این امر باعث کاهش شکنندگی میلگرد و افزایش جوش پذیری و پلاستیسیته آن می شود.

برای توضیح اینکه چرا وزن سازه با کمک میلگرد آناهیتا افزایش نمی یابد:

در قسمت قبل بحث کردیم که یکی از دلایلی که مهندسان این میلگرد را انتخاب می کنند، افزایش وزن سازه نیست، اما این به چه چیزی مربوط می شود؟

قطعا پاسخ این سوال را باید در وزن این نوع میلگردها جستجو کرد; در واقع میلگردهای آناهیتا گیلان بر اساس جدول وزن میلگرد استال ساخته می شوند که وزن نهایی سازه ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.



چگونه می توانم بازار  را به طور دقیق بررسی کنم؟

تماس با تامین کنندگان: با تماس یا مراجعه به تامین کنندگان آهن آلات، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ها، شرایط خرید و شرایط بازار کسب کنید. با صحبت با تامین کنندگان، می توانید به طور مستقیم بازار را بررسی کنید، پاسخ سوالات مربوط به قیمت ها و شرایط خرید را دریافت کنید.

مشاهده تجزیه و تحلیل بازار: تجزیه و تحلیل بازار میلگرد انجام شده توسط آژانس ها، مشاوران و انجمن های صنعتی می تواند به شما در درک بهتر وضعیت بازار کمک کند. مطالعه گزارش ها و تحلیل های این سازمان ها می تواند در درک روند قیمت ها و تغییرات بازار بسیار مفید باشد.

توصیه کارشناسان: در مواقع لزوم می توانید با کارشناسان و مشاوران آهن آلات و سایر صنایع مرتبط مشورت کنید. آنها می توانند شما را از طریق تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل قیمت راهنمایی کنند و در مورد خرید مقرون به صرفه ترین میلگرد به شما راهنمایی کنند.

با استفاده از این روش ها، ابزارها و تجهیزات ذکر شده در بالا، می توانید به طور موثر بازار پشتی را بررسی کنید. با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده های قیمت، روند بازار، تجزیه و تحلیل انحصاری و مشاوره تخصصی، می توانید بازار املاک و مستغلات را بهتر درک کنید و تصمیمات خرید بهتری بگیرید.

نحوه خرید میلگرد آناهیتا گیلان:

در زمینه خرید این پروفیل های فولادی به طور کلی دو راه دارید: خرید از بازارهای فروش پروفیل استیل و خرید از شرکت های معتبر فروش اینترنتی. پس اگر قصد خرید آنلاین این محصولات را دارید می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید. میلگرد آناهیتا توجه داشته باشید که روی بدنه میلگرد یکی از علائم AG JU، AG CT یا AG ST حک شده است.

بهترین روش تدریس ریاضی اول ابتدایی L آموزش خلاقانه ریاضی اول دبستان

این وسایل کمک آموزشی خلاقانه برای کودکان تنها یک منبع یادگیری نیست؛ بلکه کودکان میتوانند با استفاده از انواع وسایل کمک آموزشی در تدریس ریاضی به ساخت لحظات خوش خود کمک کنند؛ بنابراین والدین خلاق و آینده نگر میتوانند برای علاقهمندی کودکان خود به علم ریاضی از این پکیج جامع ابزارهای ریاضی بازی از اول تا ششم ابتدایی استفاده کنند. تکرار این بازی در کوتاه مدت موجب پیشرفت در یادگیری مفاهیم ریاضی توسط کودکان شما خواهد شد. بهترین سن کودکان برای شرکت در کلا چرتکه مشهد و آموزش ریاضی و چرتکه بین 4 تا 7 سال است که در این زمان قدرت فهم مغز بسیار خوب و عالی است و طولانی مدت در ذهن باقی می ماند. این آموزش که مدت آن ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه است، در ۶ فصل تدوین شده است. در این پکیج ساعت وجود دارد که در آموزش ساعت به کودکان کمک میکند. یک برد دو طرفه مگنت دار وایت برد که در ابعاد مختلف عرضه شده است. وی بیان کرد: علت اصلی رشد و پیشرفت این دانشآموزان نیز استفاده همزمان از دو نیمکره چپ و راست است. این روش، نوعی تصویر مجازی از چرتکه در ذهن فرد ایجاد میکند. یادگیری صحیح، ریشه ای و فعالانه ریاضی به معنای اینه که فرد یاد بگیره به شیوه یک ریاضیدان به موضوعات نگاه کنه و یکی از اصول اولیه برای داشتن چنین نگاهی که باید برای آموزش ریاضی به کودکان، مدنظر باشه اینه که کودک بتونه به شیوه منطقی به موضوعات مختلف فکر کنه.

نگاه دیگری که در مورد اهمیت آموزش ریاضی به پیش دبستانی ها وجود دارد این است که ریاضی باعث تقویت جنبه فردی و اجتماعی فرد می شود. تعداد ترم های آموزشی کلاس چرتکه در تهران برای گروه های مختلف سنی به شرح ذیل بوده و هفته ای یک جلسه ۲ ساعته می باشد ، در ترم های تابستان با صلاح دید آموزشگاه های ارائه دهنده خدمات آموزشی چرتکه کلاس ها به صورت دو جلسه در هفته امکان برگزاری خواهد داشت. با اینکه دو ضربدز دو برای ما چهار می شود، در زبان فرانسه میشود کواتر ولی منطق همان است. در دو دهه گذشته آزمونهای جهانیای مانند پیزا، پرلز و تیمز معیاری برای سنجش سطح سوادِ دانشآموزان در کشورهای گوناگون شدهاند؛ گرچه شیوه، وارسی و نتیجهگیریهای این آزمونها در جهان منتقدهای توانمندی نیز دارد. باید به این نکته توجه کرد که اگر کودکان در دوران کودکی به دلیل ناکارآمدی در یادگیری ریاضیات، انگیزهی خود را از دست دهند، ممکن است در آینده نیز به مشکل برخورد کنند.

استفاده از این روش به یادگیری مفاهیم سرعت میبخشد، اما به همان سرعت نیز از ذهن دانش آموز پاک خواهد شد. این دوره ها در قالب کلاس های آنلاین با استفاده از سرویس برگزاری کلاس مجازی و نیز شبیه ساز چرتکه سوروبان آنلاین و یا حضوری بر اساس زمانبندی مشخص شده توسط واحد آموزش برگزار می شود. برای مثال نرده های راه پله دارای يکالگوی مشخص است. ∗∗∗ در قسمت بالای صفحه ابتدا بايد دسته ای از اشکال را که يک الگو را نشان می دهند، مشخص کنند. شوهرم از یک خرخوان علمی خودمعترف! نکته مهم این است که همه افراد جامعه از کودکان و بزرگسالان باید یاد بگیرند که تندرستی پدیده ای است که عوامل مختلفی در حفظ و بقاءو یا از بین بردن آن دخالت دارند و تربیت بدنی عامل بسیار مهم و ارزنده ای است که می تواند به عنوان یک وسیله آموزش علمی وواقعی مفهوم و اعتقاد به تندرستی را در افراد ایجاد نماید. کتاب بعدی که علاوه بر افزودن اطلاعات ریاضی بر دانش معلمان ،اطلاعات جالبی هم از روش های تدریس به دست می دهد . پکیج ابزارهای آموزشی ریاضی اول تا ششم که توسط آریو طراحی و تولید شده است؛ کمک کننده دانش آموزان در درک بهتر مفاهیم ریاضی بوده و نقش بسیار زیادی در تقویت دست ورزی و هوش ریاضی کودکان دارد به همین دلیل کودکان در پایههای ابتدایی میتوانند تمامی مفاهیم ریاضی را یاد گرفته و یک درک کلی در مورد همه مفاهیم داشته باشند.

بسته ابزارهای آموزش ریاضی ابتدایی یک پکیج جامع، اقتصادی و بسیار کاربردی در مقطع دبستان است که با هدف تقویت دست ورزی و تقویت هوش ریاضی برای دانش آموزان طراحی و تولید شده است. در مقاطع بالاتر یعنی چهارم دبستان مفاهیم جدیدتری به ریاضی اضافه می شود و کودکان در صورتی که در مورد مفاهیم قدیمی تر و پایه اطلاعاتی نداشته باشند نمی توانند مفاهیم جدید را درک کرده و آنها را یاد بگیرند. هر چه مقاطع تحصیلی افزایش پیدا کند درس ریاضی برای کودکان سخت تر می شود. کودکانی که با چالش های ریاضی رشد می کنند، درباره ارزش کار محتاط تر از بچههایی هستند که اعداد و ریاضی را به همان شکل پذیرفتهاند. سیستم iMaths علاوه بر غنی سازی محیط آموزشی و پویایی آن (به صورت تعاملی با نیازهای متفاوت هر کودک، و نه آموزش استاتیک)، ضمن کاهش اضطراب ریاضی کودکان و افزایش مهارت های شناختی آنان، از روش پلکانی بهره می برد که طی آن آموزش ها علاوه بر چینش ساده به مشکل، آموزش های قبلی را نیز پوشش داده و کودک بدون هیچ گونه احساس فشار و یا دلزدگی، مطالب ساده و پیشرفته ریاضی را از طریق بازی، داستان، شعر و نمایش هایی که اکثرا خودش بازیگر آن است می آموزد.

هر دوی آنها نیازمند حرکات حساب شده هستند. صددرصد چرتکه میتواند مزایای خاصی برای کودکان داشته باشد و یادگیری آن را شما نباید یک مورد بی اهمیت در نظر بگیرید.امروزه روش های متفاوتی برای آموزش محاسبات ریاضی وجود دارد که در جذابترین آن چرتکه حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای یادگیری ریاضی یک عملکرد تشویقی به حساب میآید. مامان سارا اعلام می کند که:”خب من فکر میکنم که ریاضی یک بازی حساب شده است که با تمرین بهتر میشود. ضمنا اگر با گوشی دارید این صفحه را می بینید، بهتر است گوشی را افقی نگه دارید. با استفاده از رشد تکنولوژی، هر روز روشهای جدید آموزش و یادگیری به دنیای آموزش و پرورش وارد میشود. برای آموزش مطالب هر صفحه از وسایل و ابزار ملموس برای کودکان استفاده کنید و مطلب را با کمک این ابزار و وقایع روزانه و قابل درک برای دانش آموزان تدریس کنید و زمانی که جان مطلب را درک کردند، سراغ صفحات درسی کتاب بروید. نوآموز یاد میگیرد به صداهای پیرامون، زیروبمی آنها، حروف کلمات، لحن و آهنگ کلام خوب گوش دهد؛ از حرکات دست، صورت و لحن صدا جهت ابراز شادی و غم استفاده کرده و مهارت مکالمه دوطرفه را تقویت کند؛ بین بخشهای مختلف تصاویر و نمادهای نوشتاری ارتباط برقرار کرده و با حرکات ساده مثل ترسیم خطوط، وصلکردن خطچینها و ساخت اشکال مختلف، مهارت نوشتن را تمرین کند.

این پکیجهای نوعی بازی و ریاضی به شما میروند و کودک در کنار بازی میتواند ریاضی خود را تقویت کرده و مفاهیم جدیدتری را یاد بگیرند. در بعضی مواقع کودکان به دلایل گوناگون میتوانند کلیه مفاهیم موجود در کتاب درسی ریاضی را از معلم خود یاد بگیرند در این هنگام باید در خانه به کمک والدین خود ریاضی را فرا گیرند. در بعضی مواقع آموزش ریاضی برای کودکان کمی سخت و طاقتفرسا است و کودکان با مفاهیم پیچیده و آموزش معلمان نمیتوان ریاضی را به خوبی یاد بگیرند. در این مواقع بهترین روش آموزش ریاضی به کودکان، استفاده از ابزارهای کمک آموزش ریاضی است. کودکان با استفاده از این ابزارهای کمک آموزشی میتوانند در خانه به صورت کاربردی ریاضی را یاد بگیرند. چیدن وسایل خانه فرصت خوبی برای آموزش الگوهاست. شما هم میتوانید با طرح چالشها و بازیهای ساده، مثل کنارهم چیدن کتابهای آبی یا دستهبندی لباسها براساس رنگشان، این مهارت را در کودک تقویت کنید. داده­های مورد نیاز با استفاده از یک طرح پژوهش تک آزمودنی در شرایط خط پایه و مداخله آموزشی جمع­آوری شد. مثلاً کودک ضمن یک فعالیت یا بازی خاص احساس کنه که نیاز داره تا تعداد یه سری از اشیاء یا افراد رو بدونه. والدین می توانند برای خوب به ذهن سپردن نام اشکال هندسی از آن ها در زندگی روزانه استفاده کنند؛ مثلاً در پیاده روی و جاهای مختلف توجه کودک را به اشکال مختلف جلب کنند.

لازم است بدانید که کودکان ذاتا عاشق شمردن هستند به همین جهت پس از تمرین و بازی زیاد آنها به سادگی شمردن را می آموزند. تا حدی که پس از مدتی می توانند به تنهایی به ساخت اشکال و شمارش آنها بپردازند. در ابتدا از آنها بخواهید تعداد رنگ های خمیر بازی را تشخیص دهند پس از یادگیری رنگ ها به آنها بیاموزید رنگ های خمیر را بشمارند. این پکیج بسیار عالی بوده و یک منبع یادگیری کامل برای کودکان به شمار میرود. پکیج آموزش ریاضی ابتدایی یک منبع بسیار عالی برای کودکان ابتدایی است؛ تا با تمام مفاهیم ریاضی آشنا شوند. ریاضی بازی آریو جدول ضرب آموزشی و چرتکه را با کیفیت و قیمت عالی عرضه کرده است. برای آموزش ضرب به کودکتان می توانید از جدول ضرب آموزشی نیز استفاده کنسد. وسایل کمک آموزشی در مدارس ابتدایی برای کودکانی که درک درستی از ریاضی ندارند و نمیتوانند مفاهیم ریاضی را در مدرسه به خوبی یاد بگیرند بسیار مناسب است. پکیج آموزش ریاضی ابتدایی برای کودکانی که علاقه به یادگیری ریاضی دارند مناسب است. این پکیج برای کودکان در سطوح یادگیری متفاوت مناسب است و همه کودکان با دانش قبلی میتوانند از این پکیج استفاده کنند. تعدادی از آنها صرفا به منظور آموزش ریاضی ساخته شده اند.

استفاده از چرتکه به منظور بهبود فعالیت های ذهنی در بین کودکان اهمیت زیادی دارد. برای مثال میتوانید از لوبیا، مداد و… برای آموزش اعداد استفاده میشود. از دیگر تجهیزاتی که در داخل پکیج آموزش ریاضی وجود دارند میتوان به کارت اعداد اشاره کرد. کتاب های کمک درسی از دیگر وسایل کمک آموزشی دبستان هستند که همواره به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای کمک آموزشی ابتدایی مورد استقبال والدین و معلمین قرار می گیرند. کودکان معمولاً در سنین کمتر علاقهای به درس خواندن ندارند و ریاضی اول دبستان برای آنها سخت و طاقتفرسا به نظر میرسد. اما نباید عامل انگیزش و علاقهمندی دانشآموزان را به درس ریاضی فراموش كنیم، زیرا این مورد از عوامل مهم در امر آموزش است. این پکیجها برای کودکان 7 تا 11 سال مناسب است که از طریق آموزش ریاضی با بازی سبب تقویت پایه ریاضی میگردد. دانش آموزان از طریق کلاس های رباتیک کودکان ، می توانند چیزی هایی به غیر از برنامه نویسی یاد بگیرند. این پکیج به صورت کاملاً استاندارد تهیه و تولید شده است و بهگونهای طراحی شده که کودکان بتوانند با استفاده از آن مهارتهای ریاضی خود را تقویت کنند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت چگونه بچه ها را به ریاضی علاقه مند کنیم.

صفحه قبل 1 صفحه بعد